trotsar vädret & en glad nyhet

Helgen har vi tillbringat i stugan och det har varit skönt förstås. Tyvärr var väl inte vädret vad vad vi hade önskat, det har regnat hela tiden!
Pojkarna ville ändå ut och leka så vi trotsade vädret, klädde på dem med stövlar och regnkläder och så fick de var ute och få lite luft.
Underbart att ha möjligheten att låta dem var ute på det sättet, jag är ju ovan med det i och med att vi bor i lgh på 3e våningen.
 

Klart att barnen hittade vattenpölar, och det är ju galet roligt med vatten!




***
 
Idag har vi gjort trolldeg och bakat lite. Figurerna ska nu torka och sedan ska de få lite färg på sig, visar hur de blev senare*ler*.


Första gången som Philip bakar.

Kevin bakade och bakade och gjorde finfina figurer.

Senare idag får vi att vi får besök av kära E och S. Gissar att det blir full fart när de dyker upp! Ska gå och ta fram några bullar som vi kan fika när de är här.
Kommer att vara här i stan till onsdag då vi återigen åker till stugan. Då har Peter semester så då flyttar vi dit på riktigt *längtar*.

***
Jag har tyvärr inget scrappat att visa upp. Jag scrappar, men det är inget jag kan visa än.

Till sist måste jag berätta en mycket roligt nyhet också, jag får nämligen fortsätta som Gäst-inspiratör hos Scrapptorget under juli också!! JIPPIIIII!!!

Kram till Er alla!
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Päivi

Grattis till fortsättningen! Inte undra på att du får fortsätta för det du gör är ju super fint :o)



Trevlig sommar!

2010-06-22 @ 08:19:03
URL: http://paivja.blogspot.com
Postat av: Pilla

Guldgossarna så fina så faster smälter till en vattenpöl de kan go banans i :-D



Imorgón GLA Midsommar hos er i Bjurs. Energin gör mig fortfarande sällskap så får se om jag är Zombie under silluchen fnissar



Puss och gos / faster och svägerskan

2010-06-24 @ 23:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0