underbara bilder

I vår dator finns så många fina bilder. Våra pojkar är med på de flesta bilder, men de är ju det finaste vi har så det är väl en enkel förklaring.

Såpbubblor är numera favoritsysselsättningen för Kevin. Lillebror Philip är imponerad och väntar på att få springa och jaga bubblorna.

Varför regnkläder?? Jo, det regnade ute men killarna trotsade vädret och var ute ändå*ler*

Smooothies är GOTT!!



*
Förra veckan hade jag mamma på besök ett par dagar, en av dagarna kom syrran över och vi passade på att baka bullar tillsammans. Det var jättekul och vi ska göra om det snart igen. Bullarna blev jättegoda, så det är ju också en anledning till att vi ska baka ihop *ler*. Tack Mona för baksällskapet!!
Tack mamma för att du passade våra barn under tiden vi trickade som mest med deg och formar osv!


Så sist och faktiskt minst(i ålder), min kära systerdotter Milly!! En underbar lite tjej som är mosters prinsessa...



Hur söt kan man vara??!! Puss lilla vän!

Nu ska jag vika lite tvätt och sedan fixa lite lunch när vår lilla prins Philip vaknar.

Hej från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Mona

TACK SJÄLV FÖR BULL-DAGEN!

VILKA VACKRA BARN VI HAR!!!!!!



TUSEN KRAMAR TILL ER ALLA

2010-06-01 @ 12:01:53
Postat av: Linda

Hej Eivor! så himla roligt att jag hittat din blogg... fantastiskt roligt att se hur pojkarna ser ut... o mer bilder på mona o milly så jag slipper längta efter dom så mycket... eller förresten ibland blir nog hemlängtan bara värre



1000 kramar

Linda R fd G

2010-06-01 @ 18:32:14
Postat av: Johanna

Söta pojkar och söt flicka =)

Kul med bakdag! Vilken tur att man har en syster, eller hur?!



Hoppas vi kan ses snart igen.

Kram på er!

/Johanna

2010-06-03 @ 20:48:05
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Pilla

Nu var det lääängesen. Tur att jag kan pussa skärmen tills vi ses. KooOoom hem från bjurs så jag kan vålds(läs mys)gästa er! Ses snart. Hjärtan / Pilla

2010-06-04 @ 22:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0