Kort: Glad Påsk

Har verkligen fattat tycke för att göra påsk-kort, önskar bara att jag hade fler timmar på mitt pysslarkonto så jag kunde scrappa mera.
Jag såg en utmaing på Pysseltagen som jag tyckte var rolig och ville vara med på. Lite trickig när det skulle vara kycklingar, ägg och fjädrar med, men jag "fick till det" tillslut.




Har satt ägget, texten GladPåsk och utklippta blommor på 3-D kuddar.

Nu ska jag och Philip äta lunch, sedan blir det nog att leka en stund innan det är dags för eftermiddagsluren. Kevin blir hämtad av farfar från dagis idag, så jag och Philip får roa oss själva.

Önskar Er alla en trevlig dag!

Kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vilket fint kort.

Kram

2010-03-23 @ 13:20:31
Postat av: Johanna

Gulligt!

Här är man helt slut efter kvällens kalasande...

Vi hörs.



Kram Johanna

2010-03-23 @ 22:15:05
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0