Kort: Till Brudparet

Min vän S beställde förra veckan ett bröllopskort och då passade jag på att gå lös bland rosa och blommor*ler*
Kan erkänna att jag gjorde en miss, som jag som tur var hann fixa till...
Jag skrev nämligen först "Till Bruparet" ... hallå, nog är jag från Norrland, men det finns gränser!! *asg*




Blommor, blommor och blommor...


Insidan

Nu ska jag sätta mig och pysslar lite, Philip sover förhoppningsvis en stund till.

Önskar Er alla en härlig dag!

Hej från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej vännen!

Oj så fint. Tack, nu fick jag lite inspiration, ska ju oxå göra ett bröllopskort snart...



Laddar du inför helgen? Kan just tro det.

Får se om jag dyker upp nåt. Pratade med Carola (ordf) idag.

Kram Johanna

2010-03-25 @ 23:05:03
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Maria i Råneå

Åååh, vad fint kort!

Det blir en bra start på äktenskapet :-)

2010-03-26 @ 19:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0