LO: hohoo Uggla

Fortsätter med en LO som handlar om vårt Skansen besök*ler*.
Jag såg att SweScrapbook hade en teknikutmaning w.8 , där de inspirerade till att använda t.ex. ngt virkat.

Jag kom då på att jag har virkat ett par blommor som jag kastat in i garderoben och glömt bort. Plockade självklart fram dem och fäste de på layouten. Blev en fin detalj.

Vi hade roligt när vi skulle låta som en uggla, vi fixade det alla tre*ler*


en detaljbild på en av de virkade blommorna

Idag åker jag och våra pojkar till mina föräldrar. Det blir roligt att vi alla tre kommer att bli ompysslade. Peter är på övning och kommer hem först på söndag eftermiddag.
Imorgon ska vi kalas och på fredag är vi tillbaka till stan och lgh. När vi är hos mina föräldrar är det så enkelt att t.ex bara gå ut och leka i snön, det är skönt. Kevin får leka och springa hur han vill och det är skönt att se, här i stan är det ju lite begränsade områden att leka på...

Önskar Er alla trevliga dagar!

Stor kram till Er alla,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Laila

Underbart papper till ugglefotot. :-)

2010-03-05 @ 00:08:28
URL: http://tillklippt.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Jag som är väldigt förtjust i ugglor gillar ju ditt uggel-papper massor!!!!



Tack för igår och TACK för den vackra kortet jag fick, det var såååå fint.



Ha en härlig helg.

Kramar Johanna

2010-03-05 @ 20:16:54
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

En ljuvlig LO!! I klockrena färger och detaljer.

Å så söt liten text på biljetten =D



Trevlig helg gumman.



KRAM Petra

2010-03-06 @ 13:07:37
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0