LO: tågbana

Pirrigt och roligt!! Igår visade jag mitt första alter på Scrapptorget!! Jag blev så inspirerad av ostbåge-utmaningen där så jag ville förstås scrappa ngt*ler*.

Det blev en färglad LO om när Kevin bygger tågbana med pappa. Jag inspirerades av färgerna, av de många som ostbågar som pryder påsen som prickar och så ville jag få med en titel som liknade "cheezdoodles", så det blev ett gult tjockt typsnitt.


Har sytt med floss vid ena kanten. Tog också fram öjletter och färglada brads, hör väl inte till vanligheten att jag använder ngt av de där tre sakerna, men jag är glad att de fanns i mina gömmor så jag kunde använda dem nu.

Idag har vi varit en sväng till stugan för att kika på hur mycket snö som fanns på taken, det var en hel del så Peter fick arbeta ett par timmar med att få ner det. Det är skönt att vi har gjort det nu, för jag blir i alla fall lite orolig när jag hör om alla takras överrallt. Jag vill inte att det händer vårt lilla paradis...

Nu ska jag smyga tillbaka till min lilla hörna.

Kram från mig,
Ejja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0