Munkisloppet 2010

Ja, starten av det årliga Munkebergsloppet gick onsdag 17/3. Detta år var det ju preimiär för Kevin att skidra, så skidorna packades och bars till dagis på morgonen och han var väldigt laddad.
"-Mamma, jag kommer att vinna " sa Kevin och log stolt. Försökte vara en ordenlig mamma och förklara att det viktiga är att man är med...tror inte han riktigt förstod vad jag medade när han bestämt sa , -Mamma, jag vinner!! 

Uppladdning och fokuserad*ler*



Starten har gått...Heja Kevin!!




Kevin: - Titta mamma, jag vann!! Jag fick ju medaljen!!

Ja, vad säger man...?? Tar och pratar med Kevin om att delta är det viktigaste en annan gång.
Vi hade en kall, men klar och solig dag. Jättekul och skönt att vara ute med alla förärldrar och barn*ler*

Nu önskar jag en trevlig fredag!

Hej från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Ali

Det här var den sötaste skidåkaren jag har sett på länge... (och jag har sett på MYCKET skidåkning sista tiden).

2010-03-21 @ 22:44:49
URL: http://alila.blogg.se/
Postat av: Blommig

Vilka underbara bilder! Nästa Hellner tror jag och rätt inställning "klart jag vinner"

KRAM

2010-03-22 @ 06:24:35
URL: http://shipp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0