LO: ditt första pussel

Varannan tisdag är det "Inspirationsdag" på klubben Pysslarnas blogg. Jag är den som håller i det och till idag hade jag ritat en skiss. Jag har gjort den enkel, detaljer och dekorationer kan då bli av eget tycke och smak.
 
Skissen


Min tolkning av skissen handlar om Kevin och hans kärlek till hans första pussel. Han har lagt det sååå många gånger. Än idag kan han ibland plocka fram det och lägga det, bara för att.


Jag har klippt ut de svarta "detaljerna" från ett mönstrat papper, sytt vid journaling-rutan med floss.

Nu ska jag pussa på lille Philip som vaknat efter förmiddagsluren och så blir det lunch om en stund.

Önskar Er alla en trevlig dag!

/Eivor


Kommentarer
Postat av: Päivi

Som jag redan skrivit på pysslarnas bloggsida så är det en helt otroligt fin layout. Har alltid gillat svarta detaljer och här har du dem sååå snyggt :o)

2010-05-04 @ 14:44:41
URL: http://paivja.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

ÅÅH! Jag gillar verkligen din tolkning av skissen!

Jättefina foton och det är sånt här jag tycker att man ska scrappa om!

Toppenfint :)



Söt du är! Jag blir så glad av dina ord inne hos mej!!

Vimplarna är inte alls svåra att sy. Men personligen tycker jag det är lite tråkigt att klippa ut alla tygbitar. Att sy sen är desto roligare :)

Just nu har jag inte måtten i skallen.

MEn ska givetvis kolla upp det och återkomma!

(påminn mig gärna när 2 veckor gått å du fortfarande inte sett röken av några mått!) ;)



Annars! Googla på vimplar och..jah..typ..mall. Eller nåt sånt :)

Då bör du hitta nåt! Det gjorde jag å hittade en perfekt mall!



KRAMIS på dej vännen!

2010-05-04 @ 19:12:11
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0