LO: Så NÄRA sanden & alltid med mig

Jag har scrappat lite för PionDesign. Jag har ju fått ett härligt paket av Jenny med papper från KaiserCraft Empire och dekorationer i form av blommor, spets, metalldekorationer mm.

En layout med färg i orange-rött, lite metall, spets och röda blommor.

Kevin ville vara såååå nära sanden som möjligt...till mamma och pappas fasa, sand ÖVERALLT!


*
Nästa layout är om vår bröllopsdag, en underbar dag. Jag ville göra en ljus layout och tyckte att det var ett bra tillfälle att scrappa ett foto från bröllopet.
När jag tappar bort mig i scrappande går jag ofta tillbaka till min stora förebild och inspirationkälla, webmosterhelene.  Det gjorde jag även när det gäller denna layout och liftade helt enkelt hennes "lilla bus".

att stå på kyrktrappan var fanstastiskt och ngt jag aldrig glömmer utan bär med mig nära hjärtat


metall, bling och vacker spets


liten metallblomma som blivit en favorit

Nu ska jag och pojkarna åka till mina föräldrar, lite miljöombyte blir bra.

Önskar Er alla en trevlig helg!

Hej från mig,
Ejja


Kommentarer
Postat av: Helene

Men åh, vad roligt att se dina fina sidor och se din tolkning av min LO. Så skoj och så vacker!!!

2010-05-07 @ 11:03:07
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

2 underbart fina lo´s! Du har fått till detaljerna så fint! <3

Gillar hur du har tagit några detaljbilder, det är lätt att man missar de där små guldkornen som faktiskt gör mycket av layouten.

hihi "så nära sanden som möjligt" fniss ;)

Japp..det är inte annat än att man blir lite frustrerad :P



Trevlig helg på dej vännen!!!



STÖÖÖRSTA KRAMEN från mej!

2010-05-07 @ 11:16:05
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: EmmaP

Snygga layouter! gillar upplägget på den översta mycket.

2010-05-08 @ 10:21:15
URL: http://emmper-2.blogspot.com
Postat av: Jenny - Pion Design

Tack snälla du Eivor, för att du skapar så fantastiskt vackert av material från min lilla butik!



Kram från Jenny

2010-05-08 @ 23:52:06
URL: http://www.piondesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0