LO: spa-damer

Scrapptorget har de en utmaning där man ska inspireras av årets majblomma.

Jag gillar färgerna i årets blomma och hakade på utmaningen.
 
Mitt bidrag...

Lite blått, grönt, gult och kära vänner.


blommor...

Nu ska jag vänta på att lill-killen ska vakna och så ska vi käka lunch. Sätter mig nog en stund på ballis, som vi städade upp och fixade med igår.
Vi har ju så underbart väder här så en sväng ut till lekparken måste vi också göra i em.

Mannen i huset har återigen åkt iväg och saknaden infinner sig.
Vi har haft en bra helg med mycket familjetid och har hunnit mycket. Allt från shopping och glass på stan, stug-tid med krattning och picknik, till bad på badhus med min kära syster och hennes familj.

Trevlig dag!

Kramar från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: yolidesign

Åhh tackar för detta helt ljuvliga bidrag!!! Såååå läckert!!!



Kraaaaaaaam

2010-05-17 @ 23:15:01
URL: http://www.yolidesign.wordpress.com
Postat av: Petra/Paradise

ÅH! Så fin lo! Gillade de gula blommorna, snygg detalj!



japp, projekt "rena trädgård" står på schemat framöver. Men vi skulle behöva en rejäl grävmaskin för att klara av det.

Eller en asfaltsläggare...just nu vill jag bara asfaltera hela skiten..ryser

Jag har också insektsskräck..men biter ihop när det väl kommer till kritan.



KRAAAAAM

2010-05-19 @ 00:06:46
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0