Nyklippt

Så har vi äntligen tagit oss till frissan med Kevin och sååå fin han blev!!
Stilla och stum satt han i hela 30 minuter, har aldrig sett honom så. Frissan var en pratglad tjej som pratade utan att han behövde svara*ler* .
Det enda han gjorde var att nicka när han godkännde att hon fick spraya hans hår grönt och rött.

Före..


Efter...

Visst blev han en riktigt snyggig?! Han var väldigt nöjd sjäv också.

Valborgsmässoafton tillbringade vi hos goda vänner S och T . Kevin och E leker så bra, så är det när man ha kännt varandra hela livet*ler*.
Vi käkade god mat och grillade senare korv i regnet. Våra pojkar var vakna fram till 21.30, de somnade gott i sina sängar här på Munkis när vi kom hem. Tack vänner för en trevlig kväll!

Jag hade bakat några cupcakes, smaken var bättre än utseendet...

Morotscupcakes med mascarponegrädde som fyllning=jammi

Idag har vi blivit en tandborste mindre för 11 dagar/nätter framåt. Jag saknar redan min man och mina söner saknar sin far. Ser det framförallt på Kevin, humöret är lite annorlunda. Brukar vara lite jobbigt första dagarna, "i mitten" går det bra och sedan blir det lite jobbigt igen när det närmar sig att Peter ska komma hem. 
Idag ville han veta vilken planet pappa var på när jag sa att han var i Skåne. När jag förklarade att det var i Sverige sa han bestämt "-Jag vill ha en Sverige-karta så jag kan se var pappa är och vilken skog han sover i." Gissa om jag ska jaga rätt på en karta imorgon!

Sjukstugan fortsätter här, det är Philip som är risig. Hostar och snorar och har tungt att andas så här på kväll och natt. Önskar att det gick över och försvann, håller tummarna...

Nu ska jag borta tänderna!

Hej från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men vilken snygging!! Cool frisyr =)



Hoppas ni får det bra nu när pappi är borta!! Och att ni slipper vara sjuka. Här håller vi bara alla tummar o tår att vi ska få vara friska nu när vi ska åka på semester inom kort!!!!



Ha en bra dag

kramar Johanna

2010-05-03 @ 12:46:10
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Pilla

Grafitti i skallen ja why not? K är ett levande bevis på att det funkar grymt. SNYGGT!



Ja jäklars jobb broder har. Du förtjänar finaste av guldstjärnor för att du ror situationen iland. Siktar på att komma och mysa med er imorgon.



Love / Pilla

2010-05-03 @ 13:40:22
Postat av: Anna

Oj, va fin Kevin blev! Supertuffingen :)

Hoppas Philip kryar på sig fort. Inge kul när de små är krassliga.

Förstår att det är jobbigt när Peter är borta. Vi får hoppas att dessa dagar går fort så är han snart hemma igen.

Kram!!

2010-05-03 @ 21:13:32
URL: http://mammaanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0