Alla sätt är bra...

...när man flyttar, eller??!

Kan erkänna att Kevins sätt att packa skiljer sig lite från mitt *ler*.
Han satte lådan på kanten av flyttkartongen, tog nytt grepp och vände helt enkelt den upp och ner = tom!





Kevin: "-Så, nu är mina leksaker snart packade". Han var mäkta stolt!

Philip höll ett vakande öga på vad storebror gjorde, och hjälpte till på sitt sätt som var att ta en och en sak och KASTA ner i lådan.

Söta små älsklingar!

Med detta korta inlägg önska jag Er alla en trevlig helg!

Kram från mig,
Ejja



Kommentarer
Postat av: Mona

Hmm... Så Kevin kommer att jobba på flyttfirma när han blir stor!



Ses ikväll!

Kramar

2010-10-09 @ 13:36:31
Postat av: Anneli

Haha, man får iaf säga att han packar effektivt!



Kram!

2010-10-10 @ 21:54:29
URL: http://alila.blogg.se/
Postat av: Johanna

Gullungar!

kramkram

2010-10-11 @ 17:52:13
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0