60-års firande!!

Så har vi firat världens bästa pappa, farfar och svärfar!!!
En fantastiskt middag bjöds vi på i lördags, trevligt sällskap och härliga skratt.
Tack!

Som present fick farfar ett presentkort i form av en övernattning på hotell i Happis med sina kära barn. Det blir mat i form av skaldjursbuffé, bastu och kanske ngt gott att dricka. Tror att de alla tre kommer att mysa och ha en underbar helg.

Jag hade gjort ett litet kort till födelsedagsbarnen.

Stämpeln är färglagd med distress ink.




Allt material är från juli-kitet från My Scrapbook Nook.

Kortet gjorde jag för ett bra tag sedan till Scrapptorget, men i och med att firandet varit först i helgen har jag inte velat visa det här innan.
***
Har inte pysslat på väldigt länge nu och den paus jag tidigare berättat om att jag skulle ta, fortsätter. Tid för scrapping finns inte just nu, så Ni får istället uppdateringar om annat här på bloggen. Lite foto från vardagen kanske...

Det händer lite i mitt/vårt liv så fokus är på annat. Bara possitiva saker som jag berättar om en liten stund.
Allt detta innebär att pysslandet får vila ytterligare ett tag, saknar självklart att dyka ner i papper och foton och färger och kan erkänner att jag kommer INTE att sluta med min underbara hobby! Scrappbookingen betyder för mycket för mig för att jag bara ska lägga av, men det ska kännas rätt och var ok på/från alla plan.

Nu önskar jag alla en härlig dag!

Kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Johanna

Så fint kort han fick! Det blev han säkerligen jätteglad för.

Tack för surret idag!



Kram o puss

Johanna

2010-09-11 @ 19:33:28
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Päivi

Vilket supermysigt kort du gjort! Vad han ska ha blivit glad!!!



Hälsningar från tornedalen! :o)

2010-09-16 @ 09:55:27
URL: http://paivja.blogspot.com
Postat av: Gunilla och Lasse

Men tack själv för trevligt sällskap.

Kramisar

2010-09-17 @ 18:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0