Alster till PionDesign

Mitt tredje alster som jag skapade till PionDesign var ett kort. Jag gjorde ett kort som man kan fylla med godsaker om så önskas...
Tyckte att det passade bra att göra ett påskkort, för godis och påsk hör ju ihop lite *ler*.

Jag har även här använt mig av papperserien "sagan om våren". Bruna papper, med olika ton och mönster. Är helt såld på den söta kaninen!!


Sytt runt kaninen, älskar att sy!! Sedan klippte jag ut ägget med texten GladPåsk från tag arket.




"Dammade" av gamla rubons och fäste på en tag, och på fickorna som funkar som godis fack. Jag har klippt ut fjärilar från ett av papprerna.


Det bruna pappret är så vackert! Fäste även i mitten av kortet rubons och fjärilar.

Nu ska jag bara köpa 2 nya chokladkakor och fylla kortet med, och sedan skicka iväg det vid påsktider. Måste köpa ny choklad för det har varit någon chokladtjuv hos oss efter det jag fixat kortet klart...

Önskar Er alla en trevlig dag!

Hej från mig,
Ejja


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Den där chokladtjuven brukar visst härja hemma hos mej också harkel ;)



Vilket ljuvligt kort och smart vikning!! :D



kramis!

2011-04-05 @ 10:18:33
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Verkligen jättefint kort.

Undrar om det är samma chokladtjuv som är hos oss?

Kram

2011-04-05 @ 16:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0