Småstjärnorna - PionDesign

Det var ett bra tag sedan jag pysslade, den LO jag nu ska visa har legat till sig ett tag och fick sista hand-på-läggningen i form av journaling för en dryg vecka sedan. Så kan det bli ibland.

Jag tycker väldigt mycket om fotot, så layouten ligger mig varmt om hjärtat.
Layouten är med ganska få dekorationer. Jag var sugen att prova att inte alltid använda mycket dekorationer och istället fokusera på att försöka få fram fotot.

Jag har använt mig av mitt favoritpapper Ornament, både fram och baksida och tagen är urklippt från Tagsark. Fjärilarna är urklippta från Klippark. Papprerna är från serien Minnernas Atelje. Sedan har jag dekorerat layouten med lite bling och spets.







Alla papper finns hos PionDesign och är som jag skivit alldeles underbara!

Tack för nu!
Hej och kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Nämen hej sötnos!!

VÄlkommen tillbaka! :D

SKönt med lite sommaruppehåll va?? :)

Det behövs ibland!



Din layout är toppensöt!! Härligt foto! <3



Kramisar

2011-08-14 @ 23:52:00
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0