Kort: GodJul - PionDesign

Har lyckat att skapa ett julkort detta år!! *ASG*
Jag kan ju se det från ljusa sidan och bara göra bättre ifrån mig till nästa år...*ler*

De papper jag har använt mig av kommer från PionDesign och kollektionen I väntan på tomten II. De är i en underbara julfäger och med fantastiska julmotiv.
Jag har dekorerat kortet med lite blommor, bling, band och metall.




En tag med söta fåglar på, perfekt för en liten julhälning. 
(beklagar att färgerna är lite konstiga, men kika in hos PionDesign där de syns i sin rätta färg)

Imorgon är det tid för vår årliga glögg-kväll och det ska blir sååååå roligt.
Kära vänner, julmusik, glögg och pepparkakor=perfekt.

Jag önskar Er alla en trevlig helg!

Kram från mig,
Eivor/Ejja
 


Kommentarer
Postat av: bettina

hej, svejs!

hoppas att du haft en underbar semester!!:)Så lustigt, jag har tittat på exakt samma hotell, var det bra?

ett helt underbart kort du gjort också.

goood juuuul!!!:)

kram!

2011-12-16 @ 22:51:26
URL: http://bettina-bettyboop.blogspot.com
Postat av: Gunilla

Jättefint kort.

2011-12-18 @ 11:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0