Favvofoton 2010

På Allt om Scraps forum så finns det en tråd där man skulle visa sina 3 favoritfoton under 2010. Det är ju självklart jättesvårt, men jag tyckte det var en kul grej att försöka ta fram så jag hakade på.
Tänkte att det passar ju bra att visa dem även här.


Jag och syster bakade bullar tillsammans. Vi hade en riktig rolig dag, mormor fick passa barnen*ler*


Fotot på min vän Marie i Oslo. Jag tycker om den för den visar vekligen henne och hon gör mig alltids så glad. Vi ses sällan, men det är alltid lika enkelt när vi väl ses.


Gillar färgerna fotot fick. Taget på nyårskvällen 2010 och fotot kommer alltid att ligga mig varmt om hjärtat.

Sedan måste jag ju också visa några till som jag tycker är fina...

Philip hade alltid denna gubbe i munnen under en period när han var liten. 

Kevin är så glad och busig under hinken, tycker om hans leende och ögon.

Bröderna kör bil på Gröna Lund, killar gillar bilar...

Mosters hjärtegull, älskade Milly!!
 
Kevin och bästisen Elias är rockstjärnor i sommarkvällen.
 
Så söt liten Philip, som tidigt gillade telefonen.

Idag är det VAB som gäller. Philip är varm och hängig. Eftersom Kevin nyss haft vattkoppor väntar vi att det är ngt sådant som är i Philips kropp också...vi får se.

Önskar Er alla en trevlig dag!

Kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Fina foton du delar med dig av vännen!

Diggar fotot på din kompis massor :)



Tråkigt med vattenkoppor..på nåt vis är det väl kanske skönt om lillbus får det också, så har ni det avklarat sen.



Många kramar till dig å familjen!



//Petra

2011-01-10 @ 15:16:08
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Ali

Jättefina bilder! Gillar särskilt trädfotot, verkar nästan behandlat...

Ser fram emot att ses i helgen. Det ska bli så kul!



Kramis

2011-01-11 @ 12:19:31
URL: http://alila.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej vännen!!

Vilka fina bilder du har tagit, gillar särskilt den på marie jag!!!

Vattkoppor går det här oxå, hoppas nästan att juni får det så man gör bort, bara hon kvar.



Hoppas ni mår bra annars.

Många kramar Johanna

2011-01-11 @ 21:06:10
Postat av: Mette

Underbara bilder!

2011-01-12 @ 15:54:43
URL: http://mettka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0