hemma igen

Så är ordningen återställd *ler*. Vi är alla hemma sen igår eftermiddag. Philip blev piggare igår vid 15-tiden och allt såg bra ut. Han är på hugget igen och har ätit både frukost och lunch!
Idag är jag hemma, min lediga dag, tillsammans med Kevin och Philip och det är jätteskönt! Kommer att vara hemma imorgon också med både pojkarna och på fredag får vi se om jag eller Peter är hemma. Philip ska få vara hemma hela veckan och hämta kraft. Kevin ska få gå på dagis på fredag igen.

Vill också passa på att säga - Tack för alla fina inlägg Ni har lämnat här hos mig.

Stor kram till Er alla!

Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Välkomna hem hela familjen!!

Härligt att plutten mår bättre nu!

Men ni gör rätt som låter honom vara hemma resten av veckan :)

Mys nu ordentligt med dina gossar <3



KRAMISAR

2011-01-19 @ 16:53:13
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Sussig

Skönt att han mår bättre nu lillen!

2011-01-22 @ 10:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0