lilla Philip


Fy och tvi!!! Nu är jag nyss hemkomen från sjukhuset och kvar är min älskade son Philip och Peter. Philip har fått dropp och måste ligga där i alla fall över natten! Han är lite uttorkad.
Han har haft rejält med vattkoppor sen i torsdags, den första lilla kom i söndags. Så stackarn har haft prickar i sååå många dagar. Hög feber sen i torsdags också och nu idag blev han alldeles matt och ville inte äta eller dricka ngt. Peter har varit hemma med honom idag och när jag från jobbet ringde till vårdcentralen och beskrev hans tillstånd så sa de att vi skulle åka till sjukhuset med honom.
Klockan 15.30 lämnade jag jobbet, hämtade Philip och Peter hemma och sedan 15.50 har vi varit där. Nu är jag som sagt hemma, bara lite lugn, men jag vet att han har det så bra han kan ha det där han nu är. Han var så ynklig och så dåsig, stackart liten!
Storebror Kevin hämtades av min älskade syster och fick vara där till sen kväll, då hämtade farfar honom hos dem och nu sover han över där. Jag saknar honom, saknar att inte få förklara varför denna eftermiddag blev så upp och ner. Han sa i telefonen när han ringde och sa god natt att han hade haft en bra dag, så då får jag tro på det han säger...

Saknar mina killar!!
Älskar dem såååå in i vassen och är inte hel när de inte är runt mig!

Kram till Er alla från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Anna

men stackars liten :( uff, vet hur det känns när dom små är sjuk och hamnar på sjukhuset. Man är så maktlös. Hoppas Philip repar sig fort. Skickar massor med styrkekramar!!

2011-01-18 @ 09:52:20
URL: http://mammaanna.se
Postat av: Petra/Paradise

Stackars skrutten då :(

Men nu kommer han bli bra ska du se och det bör inte dröja allt för många dagar innan lillplutten kommer hem igen.



Men förstår att du inte känner dej hel.

Underligt att inte ha en endaste i familjen hemma!

Vad tomt och tyst det hade blivit.



MÅ gott gumman och krama nu om dina killar när de alla är hemma igen!



//Petra

2011-01-18 @ 14:03:00
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Blommig

Stackars Philip! Hoppas att han mår bättre snabbt!

2011-01-18 @ 20:46:16
Postat av: Pilla

Lilleman är STARK, stark av din KÄRLEK!



Du har världens bästa killar!

2011-01-20 @ 11:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0