Philips lilla häfte

Mycket senare än planerat har jag äntligen gjort Philips lilla häfte klart. Det är lämnat till hans fröken på dagis och jag hoppas det blir bra.














Att sitta och pyssla med detta väckte verkligen min scrapbooking lust!! Jag är sugen på att scrappa en "vanlig" layout, där jag kan gå lös med olika dekorationer utan att tänka på att sidan ska lamineras och inte vara så tjock *ler*
Det som är så roligt med att göra häftet är vetskapen om hur mycket det kommer att bläddras i och hur uppskattat det är av barnen. Jag ser hur glad Philip blivit när han kikat på sidorna nu när jag suttit och pysslat.

Nu önskar jag Er alla en bra dag!

Hej från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Gunilla och Lasse

Vad fint det blev.

2011-01-27 @ 16:43:37
Postat av: Anonym

Så himla fint häfte!! Förstår om han gillar att bläddra i det. Det verkar som att det är dags för dig att sätta dig ner och skräpa lite mer ;)



kram och hoppas att vi ses snart!

/Johanna

2011-01-27 @ 21:22:23
Postat av: Anonym

Så himla fint häfte!! Förstår om han gillar att bläddra i det. Det verkar som att det är dags för dig att sätta dig ner och skräpa lite mer ;)



kram och hoppas att vi ses snart!

/Johanna

2011-01-27 @ 21:22:50
Postat av: ScrapLinda

Så fint häfte du gjort! Säkert det mest arbetade på hela dagis.



Det vore himla kul om du hängde på utmaninge hos designat, jag kan behöva lite dragkraft. Än har inget bidrag kommit in, så jag är rädd för att det inte ska komma in nåt!! Hemska tanke! Hoppas att din pyssellust kom tillbaka såpass att du får ihop en LO innan den 15/2.

/Mvh ScrapLinda

2011-01-28 @ 13:33:23
URL: http://scraplinda.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

VIlken söt idé!

Kanske man skulle göra något liknande? Som Loke kan ha här hemma :)

Tack för inspirationen!!

Häftet är hur fint som helst!!



Trevlig helg på dej vännen!

KRAM Petra

2011-01-28 @ 15:03:55
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Pilla

Högsta klass levererad! Värmen strålar i mig.

Du är grym!

2011-02-02 @ 11:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0