Bild-dagbok 2011 - Februari

Har ju utmanat mig själv, efter att ha sett idén hos Designat, att scrappa en LO om varje månad, helt enkelt en bild-dagbok. Tyvärr så "hann" jag inte layouten färdig till det datum jag tänkt, men lite senare är bättre än aldrig...
En liten tvist denna månad var att man skulle använda sig av akrylfärg på sin layout. Jag tog lite blått och målade, och det var faktiskt riktigt roligt. Så länge sedan jag använde mina färger, men det var roligt att kladda lite*ler*

Min FEBRUARI - layout blev såhär:

Texten är om att det var kyligt, men vackert i Februari. Om att det varit mycket lek inne, men också lite promenader och bobbåkning ute. Att farfar varit med många gånger och att det varit en fin månad trots kylan.
Februari är också när vi begravde pappa och jag har skrivit om den dagen, hur bla vädret och känslan var.

Till LOen har jag använt mig av skissen som Webmosterhelen har ritat till Swescrapbook w.11, tyckte det var en fin och bra skiss att hämta inspiration från.

Nu ska jag och Philip fixa lite middag. Det blir bara vi som ska äta söndagsmiddagen, Kevin och Peter är på hockey och kommer hem först mot kvällen.

Jag önskar Er alla en trevlig kväll! Det händer sagk

Stor kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Hej! Först när Jenny ringde mig igår visste jag inte vem Eijor var;) men Ejja känner jag igen:) STORT grattis och vad skoj att få jobbamed dig! Kramar!

2011-03-21 @ 08:10:28
URL: http://lillblommanskapar.blogspot.com
Postat av: Åsa (asali)

Hej och tack för att du ville dela din Lo med oss på swe :)



// Åsa - inspiratös på swe scrapbook

2011-03-27 @ 20:21:09
URL: http://asaliscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :)!

2011-07-20 @ 03:14:16
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0