LO: sova - Kaisercraft-Saturday Sketch #3-March

Så har jag hittat en skiss som jag tyckte om, det var hos Kaiserkraft och jag hoppade på utmaningen "Saturday Sketch" in March. 

 * nu ska lillen sova * 
*time for the little to sleep*

Papper kommer från Kaiserkraft, titeln, större blommor i papp kommer från dem också.
The paper is from Kaiserkraft, the titel and also the bigger flowers in paper.


Jag ville ha med ytterligare ett foto, och då fäste jag det i en "bak underlägg" (har släpp... kommer inte på vad det heter) så kan jag enkelt dra upp fotot och sedan stoppa undan det igen.
(I wanted one photo more on my layout, so I made a hidden one.)


Band och utklippda detaljer från pappret fäst på distanskuddar, det funkar *ler*

  
Jag har verkligen fastnat för Artisan Elements. Här har jag en rund blomliknande som jag chalkad.

 
Titeln har jag fäst på distanskuddar, en brad med klocka på passar bra.

Jag och pojkarna har vår lediga dag imorgon onsdag och det är som vanligt skönt.  Vi tar det lugnt på förmiddagen gissar jag, sedan efter lunch ska vi möta upp kompisar och leka lite.
Mannen kommer äntligen hem efter att ha varit borta i 10 dygn och det längtar vi till allihopa.
Välkommen efterlängtade onsdag!!!

Kram till Er alla från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0