LO: tomtenizzar

Kom på att jag har en layout som jag inte visat tidigare. Det är en lo som jag gjorde när jag om kära Anna var på radio och scrappade och pratade om scrapbooking.
Det var min 1a layout på flera månader så det var pirrigt och roligt att både scrappa och att vara i radio.

Det var i december vi var där så jag ville scrappa en julig layout. Pappa låg då på sjukhuset och många tankar var hos honom så det blev en layout med honom och Kevin när de är tomtenissar på julafton 2008.

Jag är nöjd med layouten för att tiden var knapp i radio, så det var ett snabbscrappat alster och sedan att det var ju länge sedan jag hade scrappat, så för mig är den fin.
Fotot älskar jag förstås och layouten har fått stått framme länge efter jul...

Idag blir det inte mycket, det är mulet och vi har lite inne fix. Ska se om vi ska åka ut och hälsa på bekanta och sedan är det dags för lördagsgodis och film ikväll.

Jag önskar Er alla en härlig lördag och helg!

KRAM från mig,
Ejja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0