Kort: Bröllopskort - PionDesign

Våra kära vänner Johanna & Fredrik har gift sig denna sommar, utomlands... De bjöd dock till en fest senare och vi firade dem tillsammans med många vänner. God mat, roliga lekar, mycket dans och många skratt. Tack för en underbar kväll!!
Jag hade gjort ett kort till dem, och efter många om och men kan jag visa det här.




Papper som jag använt kommer från PionDesign och serien Minnenas Atelje, det är Ros, Småblad, tag från Tagark och bokstäver från Klippark. Vintagebilden kommer från serien Från Mormors Vind, arket Romans.
UNDERBARA papper, som jag sagt så många gånger tidigare*ler*.

Önskar Er alla en trevlig helg!

Kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Superläckert!! Massor av romantik som flödar kring kortet :D

Fint med blomsterlängan :)



Trevlig helg sötnos!



KRAM Petra

2011-09-23 @ 21:29:53
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0