LO: Juni månad - PionDesign

Jag har scrappat månad Juni till mina månadslayouter, känns bra och roligt. 
På denna månadlayout har ScrapLinda gett förslag på att det ska vara med tyg.
Säger bara wow och ha,ha... inte det enklaste. Jag tog det tyg som fanns närmast och det passade faktiskt helt ok *ler*.

Jag har använt mig av papper från PionDesign och Sagan om våren - Körsbärsblom, båda sidor och Rosa prick som också är från Sagan om våren. Den tag jag skrivit min journaling på är från Minnenas Ateeljé - Tagark. Lite wellpapp får synas som bakgrund och i det har jag fäst tyget.
Jag har tolkat en layoutskiss som finns hos YouDo's blogg.


Blommor ligger mig varm om hjärtat...

Önskar Er en trevlig dag!
Hej  från mig,

Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Ali

Här duggar minsann inläggen tätt...! :-)

Finfina skapelser!!



Kram

2011-09-13 @ 21:54:08
URL: http://alila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0