LO: Maj månad - PionDesign

Som kanske några av Er vet så försöker jag ju göra månadslayouter. Jag ligger lite efter, men efter en paus är jag nu på gång igen*ler*. På dessa layouterna har det en tendens att blir många foton, så även på denna layout om MAJ.


Jag fortsätter att visa hur jag använt papper från serien Minnenas Atelje från PionDesign. På denna layout är det Rosenring, Klippark-sidan med massa text, Fågelsång och Anemon som använts. Från Klippark kommer också fjärilarna. Blommor och knappar får pryda min layout och min månadsjournaling blir till hälften dold. Jag har knutit en rosett av band som jag färgat in med distresser (hämtat från  Anne Kristine) sedan har jag också färgat in kanterna och ruggat upp dem lite.




Önskar Er en trevlig dag!

Hej och kram från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Dessa måste vara så sjukt roliga att ha i sin samling sen!

Jag skulle så gärna vilja göra som du! Men då måste jag bli bättre med kameran, att bära runt på den oftare ;)



Maj månads layout är superduperfin!!



Många kramar Petra

2011-09-08 @ 11:07:12
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0