"1 2 3 - leee" - Pion Design

Philip och min mamma får kameran mot sig och jag säger ... 1 2 3 -leee. De ler mot mig det finaste de kan och så här fina blev de och så här blev layout jag skapat med just det fotot.
Jag har skapat med papper från Pion Design - Till Mor.

En layout med papper från Till Mor i blåa toner. Jag älskar verkligen att kunna klippa ut detaljer från pappret, som jag gjort på denna layout, och fästa på 3d-kuddar. Jag har använt mig av Blå Pensé, Riddarsporre, Gul Pensé. En tag från Tagsark får också vara med, nedstucken bakom alla de vackra papprerna jag nämnt ovan. Fjärilar har jag klippt ut från Bårder.

Till denna layout har jag inspirerats och scrappat efter Veckans Skiss w.15. Tyvärr mindes jag fel datum för sista inlämning... men det är var/en bra skiss!
 
Imorgon åker jag och möter upp Peter i Stockholm och så åker vi på en liten kryssning till Riga tillsammans med ett par bekanta. Det ska bli så roligt! Pojkarna kommer farfar och Gunilla att vara med och ta hand om. De längtar förstås och tycker det ska blir så roligt att bl.a. sova på madrass med farfar*ler*!
 
Önskar Er en trevlig helg!

Kram från mig,
Eivor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0