LO: Allra finaste - PionDesign & Liftutmaning

Jag har skapat mitt andra alster med den nya fina kollektionen Från Mitt Hjärta II från PionDesign. Denna LO går i klar, men mjuk blå färg och vad passar bättre än att scrappa om våra finaste pojkar?!

Jag har hakat på en liftutmaning hos Veckasnyaskiss och denna LO är mitt bidrag i den utmaningen.

Jag har använt mig av pappret Förgät mig ej som bas/bakgrund, det är så fint med blommorna runt kanterna! Till bitarna som jag skurit ut har jag använt Valentineänglar och Förgät mig ej, och sedan har jag klippt ut fjärilar från Bårder.

Jag har liftat Fias layout Allra finaste tjejen. Jag gillade upplägget med papprerna, detaljernas placering och det enkla men fina med hennes LO. Här nedan ser Ni hur den jag liftade ser ut.


Jag önskar Er alla en trevlig kväll och på återseende *ler*.

Kram från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: yes

Den här gillas!! Härliga färger, enkel och stillren - liftvarning utfärdad!

kram yes

2012-02-17 @ 11:32:10
URL: http://www.vitapioner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0