LO: Din speciella kanin - PionDesign

En sida till Philips "första-året-album", i blå-gråa papper från PionDesign och papperskollektionen Minnenas Atelje.

Jag har scrappat med papprerna Ornament och Rosenring i 12x12 storlek. Närmast fotot har jag använt Anemon i storlek 6x6. Lager-på-lager är något som jag gillar! Här har jag skapat en layout med papper från kollektionen Minnenas Atelje. Jag har använt mig av papprerna Ornament 12×12 och närmast fotot har jag använt Fotoram & Anemon 6×6. Jag har klippt ut bokstäver från Klippark, en liten tag från Tagark och journaling är skrivit på remsor som jag gjort av pappret Ornament. Layouten är dekorerad med spets, blommor och blad.


Lager-på-lager…kanterna har jag ruggat upp lite och sedan sytt med maskin runt om.

Jag har skapat efter en skiss som jag ritade till Klubben Pysslarnas månadsutmaning.
Så har ser den ut...


Önskar Er en trevlig dag!

Kram från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Helene

Vilken underbart söt sida med en söt liten modell <3

2012-01-18 @ 13:11:32
URL: http://webmosterhelene.blogspot.com
Postat av: Johanna

What, ska man sy med maskin nu oxå ;-) himla snyggt blev det iallafall!



Tack för sist, mycket mysigt var det!!

Kraaam.

2012-01-20 @ 10:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0