LO: Perfect day - PionDesign

Vackra papper från PionDesign. Vacker och perfekt dag i mitt liv!! Bröllopsdagen!

Min första LO med papper från den underbara kollektionen Från Mitt Hjärta II.  De vackra papper jag använt mig av är Rosenram, Bårder, Klippark och Rosenröd. Jag har klippt ut ett “postcard” och ett litet frimärke från Klippark och fjärilarna är utklippta från Bårder. Jag har dekorerat sidan med spets och band, blommor i mestadels vitt och blad.


Jag tycker dessa papper har så vackra mönster i kanterna. Diskret, men en underbar detalj!

Jag är med denna LO också med i Utmaningsbloggens månadsutmaning som var ett bingo.
Jag har följt rad nr 1, vågrät...band, blommor och blad, spets och knappar.

Kram från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Carina

Hej!

Vilken ljuvlig LO du bidrar med.Helt fantastisk.Får tacka för din medverkan hos Månadens Utmaning och lycka till!

2012-01-16 @ 07:21:52
URL: http://carinaspysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0