LO: Storebrors vakande hand

Tänkte vara med i Veckansnyaskiss #2, men jag blev klart först samma kväll som inlämningen och fotot blev inget bra, så jag hann inte skicka in ngt... Men så är det ibland *ler*.

Jag har scrappat ett fotot från Philips första tid på dagis, när storebror Kevin hade lite koll på honom. Det har han fortfarande, men nu leker de ute på olika tider så då blir det inte riktigt på samma sätt.

Jag har scrappat med papper från Pion Design och kollektionen Från mitt hjärta II, de papper jag använt är Valentinänglar, Förgät mig ej och Bårder. Jag har mistat lite (så roligt det är) och stämplat med några swirl-stämplar.


Journaingen har jag skrivit på en tag och stoppat in bakom fotot.
Bandet jag fäst på tagen har jag färgat med mist.
 

Papper, stämpel, mist och snöre...

Önksar Er alla en trevlig dag!

Hej från mig,
Eivor


Kommentarer
Postat av: Carola

Härliga Lo's. Måste komma ihåg mina egna mister.

Tack för inspirationen :-)

2012-01-24 @ 21:13:54
URL: http://carolafors.blogspot.com
Postat av: Ali

En sån tur att snöret räckte trots att nå´n klippte av det... fniss.

2012-01-24 @ 22:07:46
URL: http://alila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0