En sommardag...

Mina pojkar har haft sin första sommarlovsvecka och den har varit full med aktivitetet. Vi har varit kvar i stan, och de har cyklat, träffat kompisar, ätit glass, shoppat och mycket annat.
En förmiddag så åkte dem tillsammans med vännerna S & M och deras pappa till Hägnan i Gammelstad. Det är jättemysigt där, gamla hus, fik och en massa djur att titta på.
Kameransbatteri tog slut, men några bilder hann min älskade man ta.


Alla busiga på promenad...


Philip showar (som ofta) och Kevin är stor och håller koll på M.


Kaniner är bara såååå söta.



Nu ska jag dra iväg till stugan. Mina älskade pojkar och man är redan där och nu saknar jag dem så jag ska skynda på.

Trevlig helg!

Kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0