Kort: Ett manligt kort - Pion Design

Det är ett bra tag sedan jag scrappade ett kort, men oj så roligt det är! Detta kort är till min farbror som fyllde 60 år 13e mars, samma dag som vår älskade Philip!!

Jag har scrappat med papper från Pion Design och kollektionen Till Far - Blommor till far, Pontiac och Tagark. Bilden är från Från mormors vind - Följ mig. Det blev ett ljust kort och sparsamt dekorerat, mycket för jag tycker att papprerna är så vackra, men också för att jag tycker det passar på ett kort till en herre som blir lite äldre (om man får säga så *ler*)

Tyvärr så tog batterierna slut i kameran så jag hann bara fota framsidan, så detta var allt för denna gång...

Trevlig dag!
/Eivor


Kommentarer
Postat av: Jonna

Jättefint!!

2012-03-21 @ 18:42:41
URL: http://jga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0