Morsdagskort - Pion Design

Jag hade nästan glömt hur roligt det är att scrappa kort, så det kommer fler...
Detta kort är skapat med underbara papper från kollektionen Till Mor 6x6 från Pion Design.
De är så vackra, i både färger och mönster.
Det är en verkligen en fröjd att få arbeta med dessa!

De papper jag använt mig av är Morsdagsros, Dukade fikabord och Bårder (12x12). 
Jag har också sytt runt några kanterna och dekorerat med lite blommor.


Här är baksidan på kortet och jag har använt papprerna Dukade fikabord , "fickan" är från Klippark och tags från Tagsark.  Jag har scrappat fram-och-baksida på samma cardstock 15x15, det blev riktigt bra så det kommer jag att göra fler gånger.








Önskar Er en trevlig dag!
 
Kram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Ali

Ett sånt himla fint kort!! Är det till salu?? ;-)

2012-03-23 @ 21:42:45
URL: http://alila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0