The Color Room #102 - "Vi 2" - Pion Design

Jag, tillsammans med Anne, Marianne, Vicky och Ulrika har fått äran att vara gäst designer hos The color Room under mars månad, när Pion Design är sponsorer. Det är fantastiskt roligt! Jag har arbetat med kollektionen Till Far.

Färgerna och skissen ser ut såhär...


Här är min tolkning "Vi 2"

Jag har använt papprerna Blommor till far, Skofabriken och Kostym. Tags från Tagark, bårdremssa från Bårder och journaling ruta och fjäril från Klippark.


Jag tycker det är så vackra blomrankor på dessa papper så jag har klippt ut några som jag fäst med 3-d kuddar runt layoutens kantg och några har jag plaserat bredvid fotot.


Lager-på-lager, ruggade kanter och utklippt blomranka...

Önskar Er alla en trevlig helg!

Hej från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0