LO: Älskade vänner -PionDesign

Sedan föräldragruppen med våra bebisar i magen har vi (jag & Sara) följts åt, och att se att våra pojkar leka och tycka om varandra är alldeles underbart. Det gör mig varm i hjärtat.
Här har jag skapat en layout med Kevin och Elias, och bilden är verkligen dem. De leker bra, kan sitta nära i soffan och se film, prata, disskutera och bråka och blir vänner igen. De är att vara riktiga vänner !!

Sidan går i ljusa blå-grå toner och det passade riktigt bra till en killig layout. Papprerna kommer från Pion Design och kollektionen Till Mor. Det är Blått Porslin, Klänningar, Riddarsporre, Blå Pensé och Gul Pensé som jag använt mig av.


Jag tycker papprerna är så vackra, med bl.a. ränder, små blommor. Jag har "ruggat" och sytt lite runt papprernas kant och även använt en av mina fina kantstansar. Det blev så fint tycker jag, måste komma igång att använda dem mer och oftare!


Jag har också gjort blommor av papprerna, det är inte heller ofta det händer...men ibland måste jag överraska mig själv*ler*.

Nu är det dags att säga tack för idag!
Jag ska fixa lite med att packa för vår semesterresa. Vi drar till Rhodos på söndag! Det ska blir så galet roligt! Vi åker med en vännina till mig och hennes familj och jag lääääängtar så.

Kram från mig,
Eivor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0