LO: Vacker

Idag vill jag visa en LO som jag skapat "bara för att". Nya papper från My Mind's Eye och serien Lost&Found, damp ner i brevlådan och inte kunde jag vänta länge innan jag klippte i dem *ler*. Pappreran är sååå JÄTTEFINA!!
Det blev en sida om vår son Philip när han till min stora glädje posserade bra på vår säng när han bara var några månader.

Sidan har ganska mycket möster på, men papprerna passar så bra ihop. Jag hade en tanke/skiss i mitt huvud och så körde jag bara på, inga regler, inga funderingar bara vackra papper, dekorationer och ett fint foto. Färgerna är i ljusgrönt, beige, grått och brunt.
Bakgrundspappret med text och prickar är supervacker. Det har nämligen glitter runt varje prick. Me like!!
Har sytt rung kanterna på vissa bitar och gjort några vimplar. Dekorationer som blommor och bling måste ju också vara med på sidan *ler*.




Önskar Er en trevlig dag!

Hej från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Sirapiparis

Oj oj! Vilken sötnos! Kärleksfull och mycket välarbetad layout med vackra papper. Rita ner skissen, den är väldigt bra. Allt gott till Dig!

2012-05-21 @ 14:46:04
URL: http://sirapiparis.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0