Kort: There is no place like home - Moa Pyssel

Idag är det premiär för mig att blogga som fast designer hos Moa Pyssel. "Min" dag är onsdag så ni kommer att se mina alster på just onsdagar och jag hoppas att jag kan inspirera er.
 
Idag visar jag ett kort där jag har använt mig av en påse (22x12 cm) som bas. Jag har vikt den på mitten och sedan dekorerat med designpapper och dekorationer.
 Tycker kvinnan på papprets hörn är så fin.
 
Har stansat ut "hörn" av dies från Noor!Design - Joy, fäst ett underbart litet hus bedvid och dekorerat med vackra blommor från Magnolia och ett par rosor.
  
 Vimplar får pryda kortet med det lilla budskapet. De är så söta och har ett snyggt mönster.
 
Insidan är sparsamt dekorerat. En tag med en hälsning och på andra sidan finns också plats för lite text. Ett par hjärtan i trä ger en härligt känsla. En större tag (blå) kan dras ut och där kan man skriva något eller varför inte fästa ett foto där?
 
 
Material kommer från Moa Pyssel.
Önskar er en fin dag!
 
Kram från mig,
Eivor/Ejja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0