LO: 9 mån - Moa Pyssel

Idag gör jag mitt andra inlägg hos Moa Pyssel och det är en layout ni får vila ögonen på. Jag har skapat en sida om vår son Philip när han var 9 månader, vilket förresten födde ett litet frö i min huvud...kanske dags att göra fler månadslayouter för båda pojkarna. Fler sidor om detta lär nog komma allt eftersom.
Jag har använt mig av underbara papper från Simple Stories och Echo Park, ett märke som ligger mig varmt om hjärtat. Det är så roligt med Lotta, efter så kort tid vet hon vad jag gillar! Det blev en lager-på-lager layout med dekorationer som vackra vita blommor, lite spets, bling och trä.
Jag tycker verkligen om alla detaljer på detta papper. Ville att de skulle synas så jag "byggde" upp sidan lite rund dessa detaljer. 
 Olika vita blommor i olika material blir en vackert tillsammans. Tycker verkligen om spetsblommorna, de är riktigt fina!
 
 
Wood weeners ger en härligt känsla. Det finns många olika figurer och ord att dekorera alster med, det gillar jag.
Lager-på-lager, spets, lite sömnad på ett pappers kant och bling. 
 Material som papper, blommor, trädekorationer och bling kommer från Moa Pyssel.
 
Jag hade en skiss från Swescrapbook bredvid mig och har inspirerats av den. Jag har haft den som grund, vred på den och svävade ut lite... Skiss w.2
 
Önskar er en trevlig dag!
 
Kram från mig,
Eivor/Ejja
 

Kommentarer
Postat av: Blommig

Jättefin LO som vanligt! Jag har gjort en LO per månad på Elin. Det är kul att se hur hon växer och kul att ha kvar sen! kram

2014-04-10 @ 21:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0