Vardag...

Japp, så var det härliga jullovet slut. Imorgon är det tillbaka till vardagen...alla ska iväg på morgonen *ler*. Grabbarna till fritids och förskola, jag och mannen till våra jobb. Tänk att vi ska orka fyra dagar denna vecka...haha!
 
Det som är så skönt är att Peter är hemma med oss igen och vi kommer att få äta middag tillsammans varje eftermiddag. Det känns så underbart och overkligt på samma gång! Ibland känns det som om jag går och väntar på att han ska åka igen och att jag och vår pojkar är själva kvar i norr igen. Men som sagt, känslan kan slås bort för det är färdigt med pendlandet! Vi fixade hösten och de där 19 veckorna !!
 
Kram från mig,
Eivor/Ejja
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0