Dopklänningskort

I helgen var vi på ett underbart fint och speciellt dop. Det var speciellt, för till ett av barnen, finaste Agnes, är vi nämligen faddrar. Ett ärofyllt uppdrag och jag hoppas vi kommer att fixa det. Att finnas för henne och vara en del i hennes liv känns fantastiskt. Jag hade till de båda barnen (Agnes har en tvillingbror), gjort var sitt kort. Jag provade för första gången att göra ett dopklänningskort. Det var lite trickigt, men när jag fick kläm på det gick det fint. Jag dekorerade med blommor och band.
Insidan dekorerade jag med utstansade dies där jag skrev datum, namn och en vers på. Tycker att de blev fina detaljer.
Så korten i helhet, ett rosa till Agnes och ett blått till Adam.
 
Det material jag använt kommer från Moa Pyssel och här ser ni vad.
 
Trevlig onsdag till er alla!
Kram från mig,
Eivor/Ejja
 
 

Kommentarer
Postat av: cecilia

Vilka underbara dopklänningar!! Fint med blommorna längst ner!

2014-11-02 @ 23:19:59
URL: http://katzja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0