Sol är så härligt

Hemma igen och en uppbokad vecka framför oss, men vad gör väl det när solen skiner och det är kort arbetsvecka ?! *ler*

Vi har haft en bra helg i Stockholm. Min man sprang Stockholm Marathon på lördagen och kom i mål på 4:24 !!! Han är så duktig och jag är så stolt! Jag, vår son, vännen AK (henne sambo sprang också) och hennes syster hejade på våra killar. Vi hade turen att få bra platser varje gång så vi kunde se dem, det var spännande och faktiskt pirrigt.
Tyvärr så fick Peter väldigt ont i sitt knä men kämpade och sprang som sagt in på 4 timmar och 24 minuter!! Love you!

Annars på lördagen blev det inte mycket annat än marathon, men det visste jag sen tidigare. Fokusen var på Peter och hans löpning, jag är sååå glad att jag och Kevin åkte ner för att peppa och stötta honom.
Kvällen tillbringade vi hos kära vänner, där det serverades grillat , vin och trevligt sällskap. Vi satt uppe länge och bara pratade och sedan blev det en god natts sömn.
Söndagen var lugn, vår son sov länge och vi bjöds på brunch på deras terass i solen. Kunde inte ha önskat oss ngt annat. Vi åkte in till stan vid 14 tiden för att shoppa lite men det blev typ INGET!!! Bra va??!!
Vi flög hem vid 18 och det blev en lugn söndagskväll, hemmakär som jag är var det skönt att komma hem .

Vi har haft kanonväder alla dagar, så att jag fått lite färg är bara kul. Nu är jag inte sjukt blek länger*ler*.

Kort inlägg om helgen men jag ville bara berätta hur duktig Peter varit!!

Kram från mig,

Kommentarer
Postat av: gunilla

Hittade du verkligen INGET att shoppa i Stockholm?

kram

2008-06-03 @ 08:28:43
Postat av: Anna

Åh, för en härligt helg ni verkar ha haft! Det förtjänar du verkligen. Så glad för din skull. Kramar!

2008-06-03 @ 09:31:13
URL: http://novasmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Roligt att språkas idag =)

Din P var jätteduktig, jag är impressed!!!



Vi har stekts här idag.. känns i huden..

Hoppas vi ses snart.

Kramar Johanna

2008-06-03 @ 20:47:27
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Riktigt duktig var han Peter. Vi försökte se honom på tv, men vi lyckades ej... =) Trist att du inte hittade nåt att shoppa, men som tur är har vi ju många nätbutiker att välja bland som är lättillgängliga. Kram

2008-06-05 @ 12:33:56
URL: http://jeaste.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hej igen! Glömde ju fråga vad det var för kamera du hade fått? Det kanske ljusnar för mig med på den fronten- ska kolla på en idag! =)

2008-06-05 @ 13:14:09
URL: http://jeaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0