+8 grader

Hur härligt är det inte när solen skiner och det är, som nu +8 grader??!!
Underbar dag, men jag sitter inne i alla fall...hmm...
Har just druckit en kopp kaffe och jag sitter och tittar på vår lille Philip som sitter i babysittern. Underbart söt! Han tittar och tittar och tittar...
Har haft ett par dagar när han varit lite knorkig, han är lite täpp i näsan, men igår när vi hade masserat hans näsa och det blev att torka näsan lite så blev det bättre.

Jag har inte haft någon scraptid på läääänge nu och det känns, saknar det. Jag har lite att göra och hoppas att snart få sitta en liten stund.  Vi har ju en mässa här i stan till helgen och klart att jag ska dit. Klubben Pysslarna ordnar den och får jag ingen pysseltid så ska jag i allafall shoppa *gnuggar händerna*

I helgen när solen sken och det var galet härlig, gick vi ut hela familjen och lekte en liten stund. Jag tog med kameran,  så här kommer ett par bilder på Kevin. Han åkte kana rakt ner i en snögrotta som Peter skottade upp och tyckte det var väldigt roligt när han försvann och jag inte kunde se honom*ler*.






Självklart är det dags för bild på Philip också, han växer så det knakar. Här är han, vår egna lilla stålman...




Nu har han (Philip) somnat i stolen så nu ska jag faktiskt sätta mig i min lilla hörna *ler*.

Kram till Er alla!!

Hej från mig,
Eivor/Ejja

Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Vilka underbara sötnosar du har vännen!! Så fina båda två!! =D

STOR KRAM PÅ DEJ OCH FAMILJEN!!!!

//Petra

2009-04-01 @ 19:45:01
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: sara

Fina bilder

Vad har du som favorit vårplagg? Behöver lite tips ska nämligen shoppa lite imorn och vet inte riktigt vad jag vill ha.

2009-04-01 @ 19:46:31
URL: http://saralerider.blogg.se/
Postat av: Lisa

Så härligt med vår äntligen! :D

2009-04-01 @ 19:51:21
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja han växer VERKLIGEN så det knakar!! Ser jag ju nu!

kram johanna

2009-04-01 @ 20:00:09
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Anneli

Vilka fina bilder på knattarna. Vad han har vuxit den lille!! Vi ses till helgen, och sen ska jag försöka hinna komma och hälsa på nästa vecka.



Kram till er alla!

2009-04-01 @ 23:56:01
URL: http://alila.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-04-02 @ 10:01:46
Postat av: Petra/Paradise

hej söt!

Vad har du för mailadress nu igen??

Min gamla mail har jag inte kvar..(den jag mailade från förr)

Kramisar!

2009-04-02 @ 10:03:01
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Pilla

Äääälskade ungar, vårpirret står de för under årets alla dagar!

2009-04-02 @ 11:15:28
Postat av: Mona

Tack för idag!

Det var ett trevligt lunchmöte vi hade, ser fram emot fler!



Va snygga killarna är.Passa så att Philip inte flyger iväg, han såg ut att vara på väg vilken sekund som helst!



Kramar från syrran!!!

2009-04-02 @ 15:29:50
Postat av: Pilla

*visar Jari* - han har din näsa, en riktig pillanäsa!



hahahahahahahah ja vad säger man... mums!

2009-04-02 @ 19:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0