Tid för förändring...

Dags att förändra och byta ut lite...
Efter ett par timmar på IKEA var vi ägare av nytt bord, en sideboard och
mattor till vardagsrummet.
Känns bra och roligt att göra om lite, var på tiden faktiskt.



Har inte pysslat ngt,  tiden finns inte.
Det jag istället provat på är att virka lite blommor. Jag trodde jag glömt hur man gjorde, men med hjälp av min mamma så kom jag ihåg hur man gjorde. Det funkar att virka när barnen sitter/ligger bredvid eller i famnen.

Påsken var bra, lugn och med ett par dagar i stugan med solen i ansiktet är jag ganska nöjd. Vi fixade lite ris och målade några ägg, så lite påskpynt har vi haft hemma *ler*.

Ikväll blir det att bjuda kära vänner på middag och innan ska Peter träna lite, vi ska handla lite för kvällen och så skulle jag vilja sova middag, det blev en sen kväll igår och en tidig morgon idag...06.00...

Önskar Er alla ( som fortfarande kikar in här efter ett långt upphåll av uppdateringar...) en trevlig lördag!!

Kram från mig,
Eivor

Kommentarer
Postat av: Blommig

Roligt med lite nytt. Snygga möbler ni valt också.

Ses imorgon

kram

2009-04-18 @ 14:03:36
URL: http://shipp.webblogg.se/
Postat av: Johanna

TACK för igår!! Det var så gott och mysigt att ses.

Hoppas ni fick en skön söndag. Här har vi nästan blåst bort idag =(



Vi ses

Kram!

2009-04-19 @ 20:31:19
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Johanna

TACK för igår!! Det var gott & mysigt att ses!

Hoppas ni fick en skön söndag. Här har vi då nästan blåst bort idag... =(

Vi ses.

Kram!

2009-04-19 @ 22:06:41
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

Det är härligt med lite förändringar! Det behövs!

Jag skulle vilja måla alla mina mörka "indiska" möbler vita...men vågar inte. Vill att det ska vara bra gjort..å är rädd för att misslyckas.



hihi man får ta till alla knep som går för att hålla sin pyssliga ådra igång ;)

Så virka på så länge det går vännen! =D

STOR KRAM Petra

2009-04-23 @ 08:48:02
URL: http://paradises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0