Semester!!



Här kommer jag och kära familjen alldeles strax att tillbringa 1 vecka!! På tisdag åker vi till Tenerife för att må lite gott. Barnen ska bada i pool, äta glass och vara på Bamse klubb. Vi vuxna ska bada, sola, bara vara och umgås. Min älskade mamma ska följa med och det ska blir underbart att får vara med henne och rå om henne en hel vecka.
Imorgon blir det att packa och det lär börja pirra i magen, får alltid lite pirr... jag tycker det är så roligt att resa.

Jag har tagit 2 veckors semester från jobbet, och 1 vecka blir alltså i förhoppningsvis sol och härligt väder!

Nu ska jag krypa ner i sängen och soooova.

Jättekram från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Anneli

Trevlig resa!

2011-12-06 @ 08:55:54
URL: http://alila.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh så härligt med solsemester!! Hoppas ni får en jättefin resa!

Vilka fantastiska lo´s du gjort. Jag blir så pysselsugen :)

Kramkram!

2011-12-06 @ 14:34:01
URL: http://mammaanna.se
Postat av: Johanna

Glömde skicka mess kvällen innan ni åkte!

HA EN ALLDELES UNDERBAR SEMESTER!!!!!!!!!!!!

Är gode avis...



Kram på er.

/Johanna

2011-12-08 @ 14:20:21
Postat av: LillBlomman

Hoppas att ni har det toppen! Kram!

2011-12-12 @ 08:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0