Bild-dagbok 2011 - Januari

Har börjat med en "bild-dagbok för 2011". Jag läste om idéen och utmaningen på Designat och blev väldigt sugen på att göra en LO för varje månad. Det ska vara ganska mycket journling, och det gillar jag.
Första månaden har passerat, januari alltså, och layouten är nu klar.
Jag har valt att ha min journaling dold, men en liten ruta med vad som jag tyckte förklarade januari i ord fäste jag i högra sidan.
Det fanns en liten twist för denna månad och det var att det skulle vara metall med. Tyvärr upptäckte jag att jag inte hade så mycket metall, men jag tog det jag hittade och det blir i alla fall lite *ler*.

"Månaden med många S ...sjukdom, sorg, sjukhus, snö, smycken, saknad"


Lite metall, lite bling och utklippta detaljer.




 
Jag hoppas jag har motivationen att fortsätta hela året, för jag vet att jag kommer att uppskatta dessa layouter senare.

Idag är vår lediga dag, så jag och pojkarna tar det bara lungt. Det är ju ganska kallt, ung.-25 ute så vi försöker aktivera oss inne med lek, tv-spel, pyssel och så. 

Önksar Er alla en fin dag! 

Kram från mig,
Eivor/Ejja 


Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi, klart att du vågar visa fotona!! :)



Jättefin layout!

Kram

2011-02-16 @ 13:47:50
URL: http://www.colorfullife.se
Postat av: Petra/Paradise

MY GOOOOOD!!!!

Eivor, vilken layout du gjort!! Den läckraste jag sätt på länge!!

Du kommer garanterat att uppskatta dessa lo´s i framtiden!

Tänk om man hade haft tid och ork att göra detsamma..

Alla tummar upp för dej vännen!!!!!

Och TUSEN TACK för inspirationen sötnos!!



KRAM Petra

2011-02-16 @ 20:38:37
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Ali

Den blev jättefinsnygg!! Ska titta närmare nästa gång jag kommer på besök... :-)

2011-02-17 @ 01:21:58
URL: http://alila.blogg.se/
Postat av: ScrapLinda

Stort tack Eivor för att du hängde på utmaningen. Jag hoppas att du ska följa mig/designat i denna utmaningen genom året. Jag har nu bloggat mitt inspirationsbidrag, visat upp ditt bidrag (jag kopierade texten du lagt ut här i bloggen, hoppas att det var okej? Säg till, annars tar jag bums bort den!), och den nya utmaningen för februari månad.



Återigen tack för att du hängde på med din oerhört vackra LO!

/Mvh ScrapLinda

2011-02-17 @ 13:51:30
URL: http://scraplinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0