Skapat till AOS - CC

Har ju haft nöjet att vara på scrapträff i helgen, lördag närmare bestämt. Självklart JÄTTE roligt!! Jag vill nu bara sitt varje ledig stund, får se hur jag får ihop det*asg*.
Jag hade som mål/plan att skapa två alster till CC som har varit hos Allt om scrap, men det blev bara ett *ler*.

Layouten har jag skapat till färgutmaningen och det skulle vara rosa,grönt och gult med, lite svart och vitt fick användas.
Här är mitt bidrag:

Tror att Kevin har mer rosa layouter än blå i sina album...

Kommer dock på i skrivande stund, jag har ju pappret craft som bakgrund/stomme! Undra vad det sägs om det...miss av mig, tänkte helt enkelt inte på det.
Jaja, blir jag diskad för det så är det ingen fara, jag är nöjd med layouten och det var jättekul att skapa i de tre färgerna.


Fick gjort 2 alster till, en LO och ett kort, men jag visar dem senare.


Hej från mig,
Eivor/Ejja


Kommentarer
Postat av: Petra/Paradise

Vad sur man blir på sig själv när man inser sina egna tabbar.

men jag tycker du ska vara glad ändå även om ditt bidrag blir diskat.

För layouten är hur fin som helst!

Du har verkligen lyckats ta fram de mest härliga nyanserna i varje färg och matchat dem perfekt! :D



Verkligen urläcker!!!



KRAAAAM

2011-02-07 @ 14:35:28
URL: http://paradises.blogg.se/
Postat av: Cissi

Så himla snygg, gillar det stilrena men ändå dekorativa. Underbar!!

Kram

2011-02-11 @ 08:42:53
URL: http://cissiscrap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0