LO: Vinter - PionDesign

Vackra vinterdagar, med några minusgrader, lite bitit i kinden och en underbar frisk luft och ett underbart ljus... det kan inte bli bättre! Det är när det är sådana dagar och jag är ute i pulkbacken men familjen som jag förstår varför jag bor här uppe i norr...

Jag har skapat en vintrig LO, med foto på snötyngda tallar. Fotot kanske inte syns jättebra, men jag älskar det. Det är klart och vackert och jag känner den härliga luften som var den dagen. Den energin jag fick och hur härligt det var att fylla lungorna med kall frisk luft!! Underbart!

Jag har använt mig av papper från Pion Design och kollektionen "I väntan på tomten II" - Vinterfågel, Vinterlek, Tagark och Änglahälsning. Papprerna är går i brunt, blått och beige och det passar superfint ihop! Andra dekorationer som fick pryda min layout var lite bling, stjärnor och vimplar.



Jag har använt edge shaper runt kanterna, stämplat med swirlstämplar på bakgrudspappret för att få en fin inramning.

Önskar Er alla en trelvlig dag!

/Eivor


Kommentarer
Postat av: AnnaB

Så vackert!

2012-02-17 @ 11:28:14
URL: http://mymessyspot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0