LO: Bus i höstlöven

Under sportlovsveckan var jag ju med i Scrap-Perras crop och med mitt bidrag i teknikutmaningen lyckades jag knipa hem vinsten!! Det känns jättekul och jag blev jätteglad!!
I teknikutmaningen skulle man använda något som man inte använt tidigare. Jag valde att scrappa med ett overlays som bas, vilket jag aldrig gjort tidigare. Lite trickigt men min layout blev riktigt bra *ler*.
Jag lät mönstrena på overlays:et "vara med" och dekorera sidan. Lite blommor och bling fäste jag förstås...
 
 
Var lite trickigt att fota, när det är genomskinligt så jag fotade mot en vit sida också.
 
Vi fortsätter att vara lediga hela familjen i två dagar till. Mysigt! Vi har varit i slalombacken och i stugan under påsklovet. Tänkte visa lite bilder senare, det har varit härliga dagar.
 
Önskar Er en härlig dag!
Kram från mig,
Eivor/Ejja
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0