1:a

Igår lyckades jag pyssla ihop mitt första julkort!! Det är flera veckor försent , men tiden har gått åt till annat.
Jag erkänner att jag älskar julen och ser fram emot den, hoppas hinna med den också... Att sitta och göra julkort är bara en bonus.
Har ikväll fått ihop 2 kort till och  har försökt mig på bla ett blått...men jag tror att mina julkort nog kommer att gå i grönt och rött. Vi får se, kanske försöker jag igen...

Jag har fotat gårdagens kort, men blir så besviken för färgerna blir så fel. Kortet är rött och grönt, men när jag fotat så ser det ut att vara lite mörkt och gulaktigt...beklagar.
Stämpeln är från "kitet" jag vann hos Brunkullan för en stund sedan. Kortet är liftat från Jessica/Tussan.

image56

Ska fota mina andra kort imorgon fm, det ör

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jättefint och juligt kort. Jag måste också ta mig i kragen och börja tillverka lite julkort...
Kramis
-Anneli

2007-11-14 @ 01:35:54
Postat av: SusanneSj

Men vad snyggt du målar!!! Kanonfint. Kortet blev verkligen jättefint. Kul m en annorlunda stämpel. ; D
Usch för den händelsen, låg vaken 2 timmar i natt, kändes inte alls kul. Oftast som tjej så tar man åt sig så personligen också. Nä fy för denna kund : (
Stor kram till dig

2007-11-14 @ 07:59:47
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Anna

Kortet blev jättefint! Gullig stämpel! Färgerna blir aldrig som dom ska när man fotar och scannar tycker jag. Men det ser fint ut ändå. *ler*
Kram!

2007-11-14 @ 10:23:07
URL: http://novasmamma.blogg.se
Postat av: Pilla

Härligt, kortet tar mina tankar till någon saga som man läste som liten. Du är bevågad Ejja! Kram / Pilla

2007-11-14 @ 11:00:39
Postat av: Johanna

Så gulligt det blev!
Juljul strålande jul =) Längtar till våran julafton med!
KRAMAR (och du, sitt inte uppe för sent ikväll nu =)

2007-11-14 @ 11:29:20
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej vännen! Jätte fint julkort du gjort. Jag har ännu bara gjort kort mentalt men jag hoppas det ska bli riktiga kort oxå :)
Ser fram emot våran lilla julafton, det ska bli så mysigt (som vanligt). Har lite ångest över inhandlingen (oxå det är som vanligt *asg*). Hoppas du har det bra. Massor med kramar från hela familjen.

2007-11-14 @ 18:16:28
URL: http://annawallon.blogg.se
Postat av: monica

härligt kort o vilken söt stämpel! Vad duktig du är på att färglägga!
*kram*

2007-11-14 @ 20:22:02
URL: http://leamon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0